Головне меню

Авторизація


Архів записів

Партнери

Громадська організація "За розвиток Якимівського району"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

До уваги споживачів комунальних послуг


Механізм доведення до споживачів

інформації про намір здійснити зміни

тарифів на житлово-комунальні послуги

До селищної ради надійшли розрахункові матеріали ТОВ "Акімжилсервіс" щодо зміни тарифів на житлово-комунальні послуги.

      У зв"язку з цим  виконком селищної ради інформує, що 14 вересня 2012 року набрав чинності Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 № 390, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2012 року за № 1380/21692 (далі – Порядок). Відповідно до даного Порядку суб’єкти господарювання, що виробляють або надають житлово-комунальні послуги, протягом п’яти робочих днів з дня подання відповідних розрахунків обґрунтованих витрат та тарифів до органу місцевого самоврядування повинні інформувати у визначений Порядком спосіб споживачів про намір здійснити зміну тарифів з метою отримання зауважень та пропозицій. Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (по послугах з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (у під’їздах по кожному конкретному будинку). Інформація повинна бути повною, змістовною та достовірною.

У процесі доведення до відома споживачів інформації усі зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань підлягають реєстрації та обов'язковому розгляду суб’єктом господарювання. Суб’єкт господарювання в установленому законодавством порядку повідомляє споживача, який надав свої пропозиції та зауваження, про їх урахування або відхилення. При цьому у разі відхилення пропозицій і зауважень суб’єктом господарювання надаються споживачеві обґрунтовані пояснення. У разі врахування зауважень і пропозицій суб’єкт господарювання здійснює перерахунок тарифу та передає його органу місцевого самоврядування листом з висловленою позицією та відповідними обґрунтуваннями. Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється суб’єктом господарювання, але він не може бути меншим за 14 календарних днів та більшим ніж 20 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на житлово-комунальні послуги.

Контроль за дотриманням суб’єктами господарювання даного порядку здійснюється органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень, визначених чинним законодавством.


Виконком Якимівської селищної ради