Головне меню

Авторизація


Партнери

Громадська організація "За розвиток Якимівського району"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рішення четвертої сесії сьомого скликання від 25.12.2015 р.


ЯКИМІВСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ

 ЗАПОРІЗЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Четверта   сесія    сьомого   скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від  25 грудня   2015р.                                                                              № 18

Про внесення  доповнень до плану заходів по підготовці

Проектів регуляторних актів на 2015р. та Методики

розрахунку і порядку використання

плати за оренду комунального майна

            Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України  "Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності», Якимівська  селищна  рада  Якимівського району Запорізької   області 

ВИРІШИЛА:

1.Внести доповнення до Плану заходів по підготовці регуляторних актів Якимівської селищної ради на 2015 рік , а саме: заходи на ІV квартал доповнити пунктом 2 такого змісту:

                «2. Затвердження  доповнень до Методики розрахунку і порядку

                 використання плати за оренду  комунального майна».

2. Внести  доповнення до Методики  розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, затвердженої рішенням двадцять другої сесії шостого скликання від 30.08.2012р. №1 , а саме: додаток №2 доповнити пунктами:

     - 31. Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері надання житлово-комунальних послуг – орендна ставка 5%;

     - 32. Укладання договорів найму  житлового фонду, що належить до комунальної власності селищної ради  – орендна ставка 1%.

3.Вищевказані доповнення оприлюднити в районній газеті "Слово трудівника" та на офіційному сайті селищної ради.

4.Контроль  за  виконанням  даного  рішення    покласти на секретаря селищної ради   Кузнєцову Н.С.

 

Якимівський селищний голова                                              М.І.Захаров  

Підготовлено: Кузнєцова Н.С.

Узгоджено: Самофалов С.А. 

 

Якимівська селищна рада
Якимівського району  Запорізької області
Четверта сесія  сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 25 грудня 2015 року                          № 19
Про створення комунального закладу 
Якимівської селищної ради 
«Культурно-спортивний комплекс «Скіф»»     
           З метою створення відповідних умов для реалізації права громадян на розвиток творчих здібностей, заняття фізичною культурою і спортом, керуючись статтями 29,32, 60, 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Якимівська селищна рада Якимівського району Запорізької області
Вирішила:
1.Створити комунальний заклад Якимівської селищної ради «Культурно-спортивний комплекс «Скіф».
2. Затвердити Статут комунального закладу Якимівської селищної ради «Культурно-спортивний комплекс «Скіф» (додаток №1).
3. Провести реєстрацію Статуту відповідно до норм чинного законодавства України.
4. При формуванні бюджету селищної ради на 2016 рік та на наступні роки передбачити кошти на утримання цього комунального закладу.
5. Затвердити штатний розпис комунального закладу Якимівської селищної ради «Культурно-спортивний комплекс «Скіф» (додаток №2).
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регулювання соціальних відносин, роботи з молоддю, культури і спорту (голова комісії Шайхутдінова С.І. ).
 
Якимівський селищний голова                                     М.І.Захаров


Підготовлено: Самофалов С.А., юрист селищної ради

 

 

 

 

Додаток №1
до рішення 
Якимівської селищної ради
від 25 грудня 2015р. №19


СТАТУТ
Комунального закладу Якимівської селищної ради 
«Культурно-спортивний комплекс «Скіф»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальний заклад Якимівської селищної ради «Культурно-спортивний комплекс «Скіф» (надалі – Заклад), створене на підставі рішення Якимівської селищної ради № ____від 25.12.2015 року відповідно до Господарського кодексу України, законів України “Про власність”, “Про місцеве самоврядування в Україні” та інших нормативно-правових актів.
1.2. Заклад засновано на майні, що належить до комунальної власності територіальної громади смтЯкимівка, управління яким здійснює Якимівська селищна рада (далі – Власник) в межах повноважень, визначених законодавством України.
1.3. Постійний контроль за виконанням статутних завдань Закладу, за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна здійснює селищна рада.
1.4. Найменування Закладу:
повне – Комунальний заклад Якимівської селищної ради «Культурно-спортивний комплекс «Скіф» ; скорочене –  КЗ“Скіф”.
1.5. Місцезнаходження Закладу: Україна, 72503, Запорізька область, смтЯкимівка, вул.Леніна,78.
1.6. Заклад є юридичною особою з моменту державної реєстрації, має відокремлене майно на праві оперативного управління, укладає від свого імені угоди, які у випадках, зазначених нижче, повинні бути узгоджені з Власником, набуває майнові та особисті немайнові права, може бути позивачем та відповідачем у суді, господарському та третейському судах. Заклад має самостійний баланс, основний та інші рахунки, може мати рахунки в українських банках. 
1.7. У своїй діяльності Заклад  керується чинним законодавством, наказами Міністерства культури і спорту України, рішеннями Якимівської селищної ради, розпорядженнями її голови, розпорядженнями голови райдержадміністрації, наказами галузевого управління та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.8. Заклад є неприбутковою та   фінансується з бюджету селищної ради.
1.9. Заклад має круглу печатку зі своїм найменуванням, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи.
1.10. Комунальне підприємство  не має в своєму складі інших юридичних осіб.
1.11. Відносини Комунального закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
1.12. Комунальне підприємство  додержується форм, систем та розміру оплати праці, узгоджених з Власником, забезпечуючи при цьому робітникам гарантований законодавством України мінімальний розмір оплати праці, умови праці та заходи щодо їх соціального захисту.
1.13. Комунальне підприємство веде оперативний, бухгалтерський, статистичний облік та звітність у порядку, встановленому чинним законодавством. Звітний рік встановлюється з 1 січня по 31 грудня.
1.14. Комунальне підприємство щорічно у місячний строк з дня закінчення звітного року самостійно надає  Власнику звіт про виконання узгоджених  планових завдань, копії щорічних балансів та актів щорічної інвентаризації, щоквартально у 20-ти денний строк з дня закінчення звітного кварталу - розгорнуту довідку про результати власної фінансово-господарської діяльності, включаючи відомості про фактичні надходження та витрати з реєстром відповідних договорів.
1.15. Комунальне підприємство повинно заздалегідь узгоджувати з Власником  щорічні та квартальні плани роботи, кошториси й калькуляції на власні роботи та послуги. Калькуляції Комунального підприємства повинні бути затверджені її керівником, а також узгоджені з  Власником. Робота без відповідного узгодження планів та калькуляцій не допускається.
2. МЕТА ТА НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Основною метою діяльності Комунального підприємства є сприяння розвитку творчих здібностей мешканців селища, залучення до участі в художній самодіяльності,пропаганда здорового способу життя, спорту та фізичної культури в Україні, фізичний та духовний розвиток населення.

2.2.Для досягнення своєї статутної мети комунальне підприємство ставить перед собою такі завдання: 
•    реалізація інтересів мешканців селища, особливо молодого покоління, їх здібностей та проектів;
•    сприяння підвищенню ролі культури та спорту у всебічному та гармонійному розвитку населення, зміцненню їх здоров’я, формуванню здорового способу життя;
•    пропаганда і популяризація  спорту і фізичної культури серед населення;
•    залучення широкого кола молоді до участі в культурно-масових та спортивних заходах, що проводяться в селищі та в районі;
•    розробка та проведення організаційних, культурно-спортивних заходів, які сприяють духовному розвитку населення;
•    поширення серед молоді національної ідеї, ідеї патріотизму, законоповаги, гуманізму та доброчинності;
•    сприяння захисту інтересів молоді;
•    здійснює іншу діяльність, що не заборонена законодавством і не суперечить Статуту.

2.3. Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством. Калькуляції та зразки договорів (контрактів) на такі послуги повинні бути узгодженими з  Власником.
2.4. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планових завдань, узгоджених Власником, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
3. МАЙНО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Майно Закладу належить до комунальної власності територіальній громаді селища. Воно закріплене за Закладом на праві оперативного управління.
3.2. Майно Закладу складають матеріальні та нематеріальні активи, основні фонди та оборотні засоби, а також інші цінності, вартість яких відображена на його самостійному балансі. Усе майно, надане Власником Закладу, як при створенні, так і в процесі подальшої роботи Закладу, є внеском Власника до її статутного фонду.
3.3. Майно, яке придбала чи отримав Заклад внаслідок власної господарської діяльності, належить до комунальної власності територіальної  громади селища.
3.4. Майно Закладу не може бути передано в оренду, безоплатне користування, заставу, не може бути внеском до статутного фонду інших юридичних осіб та не може бути проданим, переданим або відчуженим на інших підставах без згоди Власника. Списання майна Закладу проводиться також лише за згодою Власника .
4.УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
4.1. Винятковою компетенцією Власника є:
4.1.1. прийняття рішення про реорганізацію або ліквідацію Закладу;
4.1.2 внесення змін (доповнень) до статуту Закладу;
4.1.3 визначення основних напрямків діяльності Закладу;
4.1.4 прийняття рішень про створення, реорганізацію та ліквідацію представництв та філій, а також затвердження положень про них;
4.1.5 прийняття рішення про укладення, внесення змін та розірвання контракту з керівником Закладу.
4.2. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних     надходжень за будь-який термін виключно за узгодженням з Власником. 
4.3. Керівництво поточною діяльністю Закладом здійснює керівник, призначений на підставі відповідного рішення селищної ради та з яким укладений контракт головою селищної ради (далі Наймач).
4.4.1. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії контракту відповідно до рішення селищної ради з підстав, визначених контрактом та (або) чинним законодавством.
4.4.2. Керівник підзвітний Власнику, Наймачу з усіх питань статутної, фінансової, соціально- побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно з чинним законодавством.
4.4.3. Керівник, крім випадків, визначених Статутом, діє без доручення від імені і в інтересах Закладу на всіх підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, у державних органах, органах державної влади та місцевого самоврядування, відкриває рахунки в установах банків, укладає угоди, направлені на виконання покладених на Заклад завдань та функцій, контролює їх виконання.
4.4.4. Керівник в межах узгоджених з Власником планових завдань та кошторисів самостійно вирішує питання господарської та фінансової діяльності Закладу за винятком тих питань, що віднесені законодавством України та цим Статутом до компетенції Власника чи уповноваженого ним органу або потребують відповідного узгодження.
4.4.5. Керівник за згодою Власника вирішує питання застави, оренди, суборенди, безоплатного користування, списання, внесення до статутного фонду інших юридичних осіб, передачі або відчуження на інших підставах майна Закладу або окремих прав на нього та відповідно до законодавства вчиняє вищезазначені дії.
4.5. Заклад за узгодженням з Власником  визначає власну структуру та встановлює штатний розклад відповідно до вимог чинного законодавства.
4.6. На вимогу  Власника Заклад у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
5. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ
5.1. Трудовий колектив Закладу становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь в його діяльності на підставі трудових договорів, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом згідно з чинним законодавством України.
5.2. Трудові відносини з найнятими робітниками, зокрема, питання робочого часу та відпочинку, оплати та охорони праці, гарантій та компенсацій, регулюються трудовими договорами, колективним договором, внутрішніми актами Закладу та законодавством України в межах затверджених кошторисів.
5.3. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів  та формувати тимчасові творчі (трудові) колективи.
6. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
6.1. Припинення діяльності Закладу відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, розділу, перетворення) на підставі рішення Власника або ліквідації в порядку, визначеному законодавством України. При реорганізації відбувається перехід всієї сукупності прав та обов’язків Закладу до його  правонаступника.
6.2. Ліквідація Закладу  здійснюється:
- за рішенням Власника;
- за рішенням господарського суду з підстав, передбачених законом.
6.3. Ліквідація Закладу здійснюється ліквідаційною комісією, призначеною органом, який прийняв рішення про ліквідацію, яка діє відповідно до вимог чинного законодавства.
6.4. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять усі повноваження по управлінню справами Закладу, а повноваження керівника припиняються.
6.5. Заклад вважається ліквідованим з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про його припинення.
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Цей Статут є основним документом, який визначає порядок діяльності, сукупність загальних прав та обов’язків Закладу протягом усього періоду його функціонування.
7.2. Якщо будь-яке положення цього Статуту стає недійсним, це не порушує дійсності інших положень.
7.3. Цей Статут складено та підписано у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
 


: Самофалов С.А., юрист селищної ради

 

 

 

 


КОНТРАКТ
з керівником Комунального  закладу Якимівської селищної ради
 “Культурно-спортивний комплекс «Скіф”
смтЯкимівка                                                                                               _____________ 20____р.
Якимівська селищна рада в особі селищного голови  Захарова Миколи Івановича  (далі – Наймач), з однієї сторони, та громадянин України (П.І.Б.) (далі – Керівник), з другої сторони, уклали цей контракт про таке: (П.І.Б.) призначається на посаду Директора   (далі – Керівника) (назва комунального закладу (далі - Заклад), що розташований за адресою: смтЯкимівка, вул.Леніна,78 і є об’єктом комунальної власності територіальної громади селища, управління яким здійснює Якимівська селищна рада (далі – Власник).
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. За цим контрактом  Керівник  зобов'язується безпосередньо здійснювати поточне управління (керівництво) закладом, забезпечувати його діяльність відповідно до узгоджених планових завдань, статуту та функцій закладу, а також забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за закладом  майна, а Наймач зобов'язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці    Керівника.
1.2. На підставі контракту виникають трудові відносини між  Керівником і Наймачем.
1.3. Керівник є повноважним представником закладу під час реалізації прав та виконанні  обов'язків, передбачених законодавством України, статутом закладу та цим контрактом.
1.4. Керівник діє на засадах єдиноначальності.
1.5. Керівник підзвітний та підконтрольний Власнику та Наймачеві в особі селищного голови у всіх питаннях статутної, фінансової, організаційно-господарської діяльності закладу, забезпечення збереження та ефективності використання його майна.
1.6. Керівник  забезпечує узгодження Власником планових завдань з усіх напрямків статутної діяльності закладу, постійно контролює їх виконання та ефективність використання і забезпечення збереження майна закладу, додержання при цьому вимог чинного законодавства. Контроль за ефективністю використання  і збереження закріпленого за закладом майна  здійснюється Власником .
2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Обов’язки  Керівника:
2.1.1. Керівник здійснює поточне керівництво закладом, організує його соціально-побутову та іншу діяльність, спрямовану на виконання покладених на заклад завдань і функцій.
2.1.2. Керівник забезпечує виконання планових завдань, у тому числі обов’язково узгоджених кошторисів видатків та доходів закладу, дотримання    при цьому законодавства України, розпоряджень голови селищної ради, рішень Власника,  інших нормативно-правових актів, а також положень Статуту закладу   та цього контракту.
2.1.3. Керівник самостійно та своєчасно повідомляє фінансовим установам, в яких обслуговується заклад, про строк власних повноважень по розпорядженню коштами закладу.
2.1.4. Керівник створює в закладі безпечні і сприятливі умови праці, а також забезпечує додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці.
2.1.5. Керівник забезпечує складання в установленому порядку річного фінансового плану закладу та подання його на узгодження  Власнику, а також своєчасно звітує про результати   його виконання.
2.1.6. Керівник заздалегідь подає на погодження  Власнику розроблені закладом калькуляції на будь-які платні послуги (роботи), що надаються (виконуються) закладом та зразки договорів на таки послуги (роботи), які повинні також бути   узгодженими з Власником.
2.1.7. Керівник забезпечує достовірність обліку отриманої закладом від третіх осіб благодійної допомоги, своєчасне та обов’язкове узгодження з Власником відповідного кошторису щодо обраних напрямків її використання.
2.1.8.   Керівник подає в установленому порядку Власнику квартальну та річну фінансову звітність закладу про результати виконання статутних і планових завдань, а також кошторисів.
2.1.9. Керівник щорічно, у місячний строк з дня закінчення звітного періоду подає Власнику розгорнуту довідку про результати фінансово-господарської діяльності закладу, у тому числі кошторис фактичних надходжень та витрат з реєстром відповідних договорів, згідно з якими заклад  витрачав та (або) отримував кошти, майно або інші активи.
2.1.10. Керівник забезпечує своєчасність та повноту сплати за надані закладом послуги, оренду або користування з інших підстав майном закладу, компенсацію користувачами вартості отриманих за рахунок закладу комунальних послуг, застосування примусових заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості, щоквартально у 20-ти денний строк з дня закінчення звітного кварталу інформує про це Власника.
2.1.11. Керівник забезпечує достовірність проведення щорічних інвентаризацій майна закладу, обов’язково включаючи до складу інвентаризаційної комісії фахівця (фахівців) Власника. Керівник самостійно затверджує матеріали інвентаризації та надає їх для погодження Власнику.
2.1.12. Керівник за згодою Власника вирішує питання застави, оренди, суборенди, списання, внесення до статутного фонду інших юридичних осіб, передачі або відчуження на інших підставах майна Закладу або окремих прав на нього та відповідно до законодавства вчиняє вищезазначені дії.
2.1.13. Керівник забезпечує збереження та раціональне (ефективне) використання майна та коштів закладу.
2.1.14. Керівник на вимогу Власника надає позачерговий звіт про результати будь-якої   діяльності закладу.
2.1.15. За згодою Власника керівник вирішує питання списання основних засобів закладу відповідно до вимог чинного законодавства.
2.2. Керівник має право:
2.2.1. Діяти від імені закладу, представляти їйогоінтереси на всіх підприємствах, в установах та організаціях, в тому числі у державних органах, органах державної влади та місцевого самоврядування, суді, господарському суді.
2.2.2. Укладати трудові договори з працівниками закладу, беручи на себе обов’язки в межах Статуту, узгоджених планових завдань та кошторисів.
2.2.3. Відповідно до Статуту та чинного законодавства укладати господарські та інші договори, направлені на виконання покладених на заклад завдань та функцій, планових завдань, узгоджених Власником, та витрати по яких передбачені узгодженими кошторисами.
Договори, згідно з якими майно закладу може бути наданим в оренду та переданим третій особі з інших підстав, повинні бути обов’язково узгодженими з Власником.
2.2.4. Видавати доручення в межах повноважень, встановлених Статутом та законом.
2.2.5. За узгодженням з Власником відкривати рахунки в банках в порядку, передбаченому чинним законодавством.
2.2.6. Користуватися правом розпорядження коштами закладу відповідно до Статуту та законодавства виключно в межах узгоджених Власником кошторисів.
2.2.7. Накладати на працівників стягнення та застосовувати заохочення відповідно до положень трудового законодавства.
2.2.8. В межах своєї компетенції видавати накази та інші акти,   обов'язкові для всіх підрозділів та працівників установи (закладу).
2.2.9. Вирішувати інші питання, віднесені законодавством, статутом закладу  і цим контрактом до компетенції Керівника.
2.3. Наймач має право:
2.3.1. Звільнити  Керівника у разі закінчення строку дії контракту, достроково - за вимогою Керівника, а також на підставі відповідного рішення Власника у випадку порушень Керівником вимог законодавства, статуту, умов контракту.
2.3.2. У разі необхідності вимагати від Керівника позачерговий звіт щодо будь-яких його дій на посаді Керівника та результатів діяльності закладу за будь-який строк.
2.3.3. Накладати на Керівника стягнення та застосовувати заохочення відповідно до вимог трудового законодавства.
2.4. Наймач, в особі селищного голови, зобов’язаний:
2.4.1. Своєчасно узгоджувати закладу план його роботи, кошториси, калькуляції, матеріали інвентаризації та у випадках, передбачених законодавством, статутом та цим контрактом, відповідні договори та інші правочини.
2.4.2. Надавати інформацію на запит Керівника стосовно діяльності закладу.
2.4.3. Організувати виплату заробітної плати Керівнику на умовах, визначених цим контрактом та в межах кошторису.
2.4.4. Організувати всебічний контроль за всіма напрямками діяльності Керівника з питань його керівництва закладом, забезпечення  збереження та ефективності використання майна та коштів закладу, у тому числі коштів спеціального фонду, достовірністю повноти оприбуткування та обґрунтованістю подальшого використання отриманої благодійної допомоги.
2.4.5. Не менш одного разу на рік проводити комплексну перевірку діяльності закладу зі складанням відповідного акта. 
3. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЕРІВНИКА
3.1. За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок закладу, виходячи з посадового окладу Керівника, установленого штатним розписом закладу, погодженим Власником.
3.2.1. Додатково Керівнику можуть нараховуватися премії і надбавки в порядку та розмірах, визначених законодавством.
3.2.2. У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених контрактом, погіршення якості роботи закладу надбавки і премії скасовуються або зменшуються в порядку, встановленому законодавством.
3.3. Керівнику надається щорічна оплачувана відпустка згідно з чинним законодавством України. 
3.4. Керівник визначає час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та закінчення, поділу її на частини тощо), за погодженням з Наймачем.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
4.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим контрактом.
4.2. Спори між сторонами вирішуються у порядку, встановленому законодавством.
5. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ ТА УМОВИ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
5.1. Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється шляхом підписання Сторонами додаткових угод на підставі відповідного рішення Власника.
5.2. Цей контракт припиняється:
а) після закінчення терміну дії контракту;
б) за згодою сторін;
в) до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених пунктами 5.3. і 5.4. цього контракту;
г) з інших підстав, передбачених законодавством.
5.3. Керівник достроково звільняється з посади, а цей контракт розривається відповідно до рішення Власника з наступних підстав:
а) у разі систематичного невиконання Керівником без поважних причин обов'язків, покладених на нього цим контрактом, статутом та законодавством;
б) у разі одноразового грубого порушення Керівником законодавства чи обов'язків, передбачених контрактом та статутом, в результаті чого для закладу настали значні негативні наслідки (нанесено збитки, виплачено штрафні санкції і т. п.);
в) у разі невиконання закладом зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом щодо сплати обов'язкових платежів, страхових внесків, а також невиконання закладом    зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати;
г) у разі непогодження з Власником планів роботи, кошторисів, калькуляцій, договорів, які відповідно до законодавства, статуту закладу та цього контракту повинні бути узгодженими;
д) за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці;
е) у разі невиконання рішень Власника, розпоряджень селищного голови та інших нормативно - правових актів;
ж) у разі виявлення контролюючими органами суттєвих порушень, про що складено відповідний акт.
5.4. Керівник може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення терміну його дії у випадках та в порядку, передбачених законодавством.
5.5. За 1 місяць до закінчення строку дії контракту Керівник звітує Наймачу про результати діяльності закладу. З урахуванням зазначеного звіту, на підставі рішення Власника Сторони можуть укласти новий контракт, про що Наймач видає відповідне розпорядження.
5.6. Якщо розірвання контракту проводиться на підставах, які безпосередньо не передбачені законодавством, але не суперечать йому та встановлені у контракті, про це зазначається у трудовій книжці  Керівника з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

6. ТЕРМІН ДІЇ КОНТРАКТУ ТА ІНШІ УМОВИ
6.1. Цей контракт діє з "___" 20__р. до "___" 20__р.
6.2. Цей контракт укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.

 

7. АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН
72503 Запорізька область, смтЯкимівка,                         Паспорт : серія _____№  ______
 вул.Молодих патріотів,10а                                               виданий ____________________ 
Якимівська селищна рада                                                  від______________
  Селищний голова                                                              зареєстрований за адресою:
____________                                                                      _________________
   М.І.Захаров                                                                         ____________________ П.І.П
                                                                                                ______________(підпис)
 
                                                
 
 

 

 

 

 

Додаток 2
до рішення селищної ради
від 25 грудня 2015 року № 19 

Штатний розпис
 комунального закладу Якимівської селищної ради 
«Культурно-спортивний комплекс «Скіф»


з/п    Назва посади    Кількість    Посадовий оклад
1.        Директор    1    2527
2.        Керівник аматорського вокального ансамблю    1    2360
3.        Керівник аматорського вокально-інструментального ансамблю    1    1925
4.        Спорт інструктор    1    1378
5.        Тренер     1    1925
6.        Тренер     0,5    1925
7.        Бухгалтер    0,5    1925
8.        Технічний працівник                    0,5    1378

 


Заступник селищного голови з фінансових питань – головний бухгалтер:
Т.А. Привальцева