Відповідно до Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» органам місцевого самоврядування надаються повноваження щодо здійснення реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи на відповідній території, ведення реєстру територіальної громади. Також змінились правила і процедури реєстрації/зняття з реєстрації осіб в Україні – форми документів, сплата адміністративного збору та ін.
Уповноважена особа виконавчого комітету Якимівської селищної ради Павлова Юлія Анатоліївна веде прийом громадян з питання перереєстрації у зв’язку із зміною назви вулиці за графіком:
Понеділок, середа, четвер – з 8-00 до 16-00 (обідня перерва з 12 до 13 год)
У вівторок та п’ятницю – робота з документами.
При собі мати бланки: паспорт, 2 відомості при реєстрацію місця проживання фізичної особи, картку реєстрації особи та адресну картку.
*******
З питання реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, отримання паспорта вперше, вклеювання фото, обмін паспорта слід звертатись до Центру надання адміністративних послуг ( в приміщенні РДА).
Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.
Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що підтверджують:
- Право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і т. П.);
- Право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах або установах);
- Проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
- Документ, що посвідчує особу представника;
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.
Виконком Якимівської селищної ради