П`ятниця, 27.12.2024, 16:18
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
розпорядження селищного голови ЯКИМІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Якимівський район Запорізької області 72503 смт.Якимівка, вул.М.Патріотів,10А, тел.(06131) 9-12-51
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я селищного голови від 29 вересня 2015р. № 75 Про затвердження Порядку складання, подання та розгляду запиту на інформацію в Якимівській селищній раді
З метою виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», керуючись наказом Міністерства Юстиції України від 26.05.2011р. №1434/5:
Якимівський селищний голова М.Є.Чишко
Додаток №1 до розпорядження селищного голови від 29.09.2015 № 75 Порядок складання, подання та розгляду запиту на інформацію в Якимівській селищній раді
1. Загальні положення 1) Порядок складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію в Якимівській селищній раді (далі – Порядок) поширюється на всі запити на інформацію, що отримані Якимівською селищною радою відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». 2) Запит на інформацію – це прохання особи до селищної ради надати публічну інформацію, що знаходиться у її володінні. 3) Запити на інформацію можуть надаватись в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. 4) Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. 5) Селищна рада відповідає за реєстрацію, опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо розгляду запиту на інформацію та надання консультацій під час оформлення запиту.
2. Оформлення запиту на інформацію 1) Запити на інформацію, що надходять на адресу селищної ради та виконавчого комітету, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються у приймальні Якимівської селищної ради у робочі дні з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 (в п'ятницю до 15.45), тел.: (06131)91251. Запити на інформацію можна подати: 2) Письмовий запит подається шляхом заповнення форми письмового запиту на публічну інформацію, затвердженої цим розпорядженням, або в довільній формі та має містити: – ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; – загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документу, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; – підпис і дату за умов подання запиту у письмовій формі. Якщо вищевказана інформація в запиті відсутня, селищна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається обґрунтована відповідь заявнику протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. 3) У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала. 4) У разі подання запиту в усній формі відповідальна особа з питань запитів на публічну інформацію оформляє запит на паперовому носії зі слів заявника із зазначенням інформації, зазначеної в розділі 1 п.2 даного Порядку. В запиті зазначається ім’я, контактний телефон відповідальної особи; копія запиту надається запитувачеві.
3. Реєстрація запитів на публічну інформацію 1) Для ведення системи обліку використовується існуюча в селищній раді система обліку документів в журналах. 2) Усі запити на публічну інформацію, що надходять до селищної ради, незалежно від форми та способу надходження (поштою, в усній формі, телефоном, факсом, електронною поштою) приймаються та реєструються згідно з Інструкцією з діловодства у Якимівській селищній раді. 3) Секретар керівника забезпечує ведення системи обліку документів, що містять публічну інформацію та знаходяться у володінні селищної ради, та запитів на інформацію.
4. Розгляд запитів на публічну інформацію 1) Запит на інформацію після реєстрації негайно передається на розгляд селищного голови. Особа, яка буде надавати відповідь на запит на інформацію, визначається селищним головою або особою, яка виконує обов’язки селищного голови, шляхом візування запиту. 2) Запит на інформацію має бути розглянутий у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації». 3) Відповіді на запит на інформацію підлягають обов’язковій реєстрації. 5) Відповідь на запит на інформацію надається запитувачу у тій самій формі, в якій оформлено запит, якщо запитувач не просить надати її у іншій формі. 6) У разі надходження письмової кореспонденції, яка одночасно містить ознаки запиту на інформацію та звернення громадянина, така кореспонденція розглядається згідно з порядком, встановленим Законом України «Про звернення громадян» в частині, що не суперечить вимогам Закону України «Про доступ до публічної інформації». Кореспонденція, яка за своїм характером не є зверненням громадянина, розглядається згідно з порядком, визначеним Законом України «Про доступ до публічної інформації».
5. Плата за надання інформації 1) Інформація на запит надається безкоштовно. 2) У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
6. Строки розгляду запитів на публічну інформацію 1) Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, може бути продовжено строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. 2) У разі, якщо в запиті заявник вказує, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації. 3) У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач інформується в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. 4) Термін розгляду запиту на публічну інформацію продовжується безпосередньо його виконавцем, з обов’язковим погодженням з селищним головою або особою, що виконує його обов’язки.
7. Відмова в задоволенні запиту на публічну інформацію 1) Селищна рада має право відмовити в задоволенні запиту, якщо : – не володіє і не зобов’язана відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; – інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»; – особа, яка подала запит на публічну інформацію, не оплатила встановлені фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком; – не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації». 2) Відмова в задоволенні запиту на публічну інформацію надається в письмовій формі і має містити: – прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту; – дату відмови; – мотивовану підставу відмови; – порядок оскарження відмови; – підпис. 8.Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію 1) Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. 2) У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на публічну інформацію має бути зазначено: – прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту; – дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку; – причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений строк; – строк, у який буде задоволено запит; – підпис.
9. Направлення запиту на публічну інформацію за належністю У разі, якщо селищна рада не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності їй відомо, хто володіє такою інформацією, селищна рада зобов’язана направити цей запит протягом двох днів належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником. Якщо власник інформації не відомий, виконавець у вищевказаний строк готує за підписом селищного голови відповідь заявнику із зазначенням причин, за якими надати інформацію не представляється можливим.
10. Оскарження рішень, дiй чи бездiяльностi розпорядників інформації 1) Вiдповiдно до статтi 23 Закону Украни “Про доступ до публiчної iнформацiї” рiшення, дiї чи бездiяльнiсть працівників Якимівської селищної ради можуть бути оскарженi шляхом подання заяви на ім’я селищного голови або до суду. 2) Запитувач має право оскаржити:
3) Скарга на рiшення, дії чи бездiяльнiсть селищної ради подається до селищного голови. До скарги додаються наявнi у запитувача iнформації рiшення або копії рiшень, якi приймалися стосовно його запиту, а також iншi документи, необхiднi для розгляду скарги, якi пiсля її розгляду в обов’язковому порядку повертаються громадянину. 4) Рiшення селищного голови, який розглядав скаргу, в разi незгоди з ним запитувача може бути оскаржено до суду в термiн, передбачений законодавством України. Про результати перевiрки скарги i суть прийнятого рiшення громадянину повiдомляється письмово. 5) Запитувач iнформацiї, який звернувся зi скаргою до селищного голови, має право: - знайомитися з матерiалами перевiрки; - подавати додатковi матерiали; - бути присутнiм при розглядi скарги; - користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, органiзацiї, яка здiйснює правозахисну функцiю, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; - одержати письмову вiдповiдь про результати розгляду скарги; - висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємницi розгляду скарги. 6) Посадовi особи селищної ради в межах своїх повноважень зобов’язанi: - об’єктивно, всебiчно i вчасно перевiряти скаргу; - у разi прийняття рiшення про обмеження доступу запитувача до запитуваної iнформацiї при розглядi скарги вiдповiдно його обґрунтувати; - на прохання запитувача запрошувати його на засiдання щодо розгляду скарги; - вiдмiняти або змiнювати оскаржуванi рiшення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не вiдповiдають закону або iншим нормативним актам, невiдкладно вживати заходiв до припинення неправомiрних дiй, виявляти, усувати причини та умови, якi сприяли порушенням; - забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв’язку зi скаргою рiшень; - у разi визнання скарги необгрунтованою, роз’яснити порядок оскарження прийнятого за нею рiшення. 7) Оскарження рiшень, дiй чи бездiяльностi селищної ради до суду здiйснюється в порядку, визначеному Кодексом адмiнiстративного судочинства України.
11. Вiдповідальнiсть працiвникiв Якимівської селищної ради Посадовi особи селищної ради за порушення законодавства про доступ до публiчної iнформацiї несуть вiдповiдальнiсть вiдповiдно до закону.
Секретар виконкому селищної ради Н.М.Савенко
Додаток 2 Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді
зразок Якимівська селищна рада вул.Молодих патріотів,10а П. І.Б. ( або найменування) запитувача Контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону)
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Прошу Вас надати інформацію про ____________________(загальний опис інформації щодо якої здійснюється запит).
Надати доступ до офіційних документів ________ (вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого здійснюється запит).
Зазначену інформацію прошу надіслати за адресою:
___________________ ___________________ Дата складання запиту Підпис
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||