Субота, 30.09.2023, 16:36
|
||||||||||||||
|
До відома Аналізуючи підсумки роботи Центру обслуговування платників, заступник начальника - начальник Якимівського відділення Мелітопольської ОДПІ Ірина Михайлова зазначає, що сервісна служба високого рівня значно підвищує ефективність роботи та створює сприятливий податковий клімат. Про це свідчить кількість наданих адміністративних послуг. З початку року до Центру обслуговування платників Якимівського відділення Мелітопольської ОДПІ надійшло більше 17 тисяч звернень щодо отримання адміністративних послуг, надання звітності, отримання консультацій та відповідей на інформаційні звернення. Майже 2 тисячі звернень платників стосувались видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків. Прийнято та опрацьовано більше 11 тисяч податкових декларацій, звітів та розрахунків платників. З питань видачі довідок, патентів, свідоцтв та інших дозвільних документів до Центру звернулось понад 2,3 тисячі суб’єктів господарювання та громадян. Платники отримали майже 4 тисячі адміністративних послуг. - Покращання умов обслуговування бізнесу, економія часу платників та злагоджена робота колективу створюють атмосферу довіри та партнерства між державою та бізнесом», — підкреслила Ірина Михайлова. |
|||||||||||||